Shhh.. Nak Belajar Cara Tahan Lama & Keras?

Ini Teknik Khas Tanpa Guna Ubat Kuat.


Percuma untuk anda, pembaca Blog SuamiSihat ini sahaja
Dapatkan Sekarang
cara besarkan zakar

17 Cara Besarkan Zakar Dengan Cepat (Tanpa Peralatan)

“Abang, janganlah malu. Ayang tahu abang tengah cari cara nak besarkan ‘tu’ kan?”

.

Bisik Bini dengan lemah lembut. Tak tahu nak malu ke nak rasa macam mana.

.

Barangkali, Si Dia pun mahu membantu anda yang tengah buntu dengan kerisauan sekarang ini.

.

Sebenarnya bukan anda sorang je, ramai lagi lelaki yang rasa tidak puas hati dengan saiz zakar mereka.

.


.

Kebanyakkan dari mereka, rasa rendah diri dan tak yakin bila bersama dengan isteri.

.

Nak tahu cara besarkan zakar? Artikel ini dapat menjawab semua persoalan anda.

.

Teruskan baca sampai habis,

.

Psst: Scroll sampai habis, ada surprise menanti untuk anda dibawah.

.
.

Kenapa Perlu Nak Besarkan Zakar?

.

1. Beri Kepuasan Kepada Isteri

.

.

Ada sesetengah wanita atau isteri menganggap saiz zakar lelaki memainkan peranan penting.

.

Saiz yang besar dapat memberi kenikmatan yang tak terhingga katanya.

.

Hal ini kerana mereka percaya zakar yang besar dapat menusuk hingga ke titik nikmat wanita sehingga mencapai klimaks.

.

Walaupun ada yang mengatakan bahawa saiz tidak penting, namun lelaki mana yang rasa tidak yakin bersama isteri apabila saiz kemetot sahaja

.

Jika anda di situasi ini, anda pasti nak membesarkan zakar anda, kan?

.

.

2. Meningkatkan Keyakinan Diri

.

.

Apabila anda mempunyai zakar yang besar, ia secara tidak langsung dapat meningkatkan keyakinan diri ketika di ranjang.

.

.

Anda akan dapat beraksi dengan lebih gagah dan penuh intensiti yang membuatkan isteri semakin sayang.

.

Anda menjadi dambaan isteri.

.

.

3. Boleh Mendayung Lama

.

.

Aksi bersama yang asyik dan penuh kasih sayang mempunyai kaitan dengan kebolehan anda mendayung lama.

.

Sudah tentu ianya dapat dicapai dengan zakar panjang.

.

.

Berikut Adalah 5 Cara Besarkan Zakar Tanpa Ubat Dan Peralatan

.

1. Urut Zakar

.

.

Urutan zakar adalah kaedah yang sering diamalkan untuk membesarkan zakar. Ia dikenali dengan nama urutan “jelq”.

.

Ada yang menggelar ia cara besarkan dengan tangan kerana anda hanya menggunakan jari tangan anda untuk mengurut zakar.

.

Sifirnya mudah; lagi banyak aliran darah ke zakar, semakin besar dan panjang zakar itu.

.

Anda boleh belajar ketahui kesan mengurut zakar yang betul, boleh klik di sini. 

.

Keberkesanannya tak dapat dipastikan sama ada betul atau tidak.

.

2. Senaman Batin

.

Senaman ini dapat membantu meningkatkan stamina agar anda boleh beraksi lama di atas katil.

.

Ia juga membantu mengelakkan masalah pancut awal.

.

Terdapat satu senaman mudah yang anda boleh buat hari ini.

.

Cara melakukan senaman:

  • Anda perlu duduk keadaan bersila
  • Tegakkan bahu, tarik nafas dalam-dalam sambil pegang batang zakar kuat-kuat. Pastikan darah tertumpu ke kepala zakar.
  • Asah atau gosok kepala zakar menggunakan bahagian tengah tapak kaki. Ini dapat mengurangkan ngilu yang menyebabkan pancut awal.
  • Ulang langkah 1-3 sebanyak 3 kali.

.

Memang banyak lagi senaman batin yang boleh anda amalkan.

.

Antaranya, senaman kemut, senaman batin, & senaman harimau.

.

**Boleh baca di sini nanti: Koleksi Senaman Batin Seks yang boleh anda amalkan.

.

.

3. Aktif Bersukan


.

.

Aktiviti fizikal seperti berjoging, mengangkat berat atau bersukan bukan sahaja baik untuk kesihatan, malah untuk kesihatan batin juga.

.

Kerap bersenam, dapat membantu pengaliran darah yang lancar ke seluruh badan.

.

Ramai yang percaya ia dapat membantu memanjangkan saiz zakar.

.

.

4. Cukur Bulu Ari-Ari

.

.

Jangan malas untuk membersihkan dan mencukur bulu ari-ari anda.

.

Apabila anda kerap cukur bulu ari-ari, ia boleh membuatkan zakar anda kelihatan seolah-olah lebih besar dari biasa.

.

.

5. Rendam Dengan Air Panas

.

.

Ini merupakan di antara cara besarkan zakar yang perlu anda cuba.

.

Caranya mudah sahaja; merendamkan kain ke dalam air panas.

.

Kemudian balut kain tersebut menutupi zakar.

.

Ianya dilakukan sebagai warm up sebelum buat urutan jelq.

.

.

11 Cara Memanjangkan Zakar Tradisional

.

.

6. Amalkan Tongkat Ali

.

.

Tongkat Ali telah terbukti secara klinikal dapat membantu meningkatkan kesihatan lelaki.

.

Pengambilan tongkat Ali terbukti mampu meningkatkan kadar testosteron.

.

Satu kajian terhadap 76 lelaki berusia yang mengalami testosteron rendah mendapati 90% daripada lelaki berusia itu yang mengambil 200 mg ekstrak tongkat Ali setiap hari mendapati tahap testosteron mereka kembali ke tahap normal.

.

.

7. Mengamalkan Sayur-Sayuran Dan Buah-Buahan

.

Anda digalakkan untuk mengamalkan pengambilan brokoli, epal hijau. oren, strawberry, delima dan kiwi.

.

.

8. Pisang

.

.

Pisang sangat bagus bagi meningkatkan kesihatan dalaman dinding zakar.

.

Ini kerana ia mampu meningkatkan pengedaran darah.

.

Selain itu, ia mampu memberikan anda tenaga dan meningkatkan pengeluaran hormon kelelakian anda.

.

9. Makan Oat

.

.

Makanan berserat seperti oat juga sangat baik untuk pengaliran darah kesihatan.

.

Selain ianya mampu memberikan saiz zakar yang anda idamkan, ia juga baik untuk kesihatan jantung.

.

.

10. Bawang Merah

.

.

Bawang merah kaya dengan vitamin B, C, sulfur, zat besi, potassium dan kalsium.

.

Ia mampu meningkatkan kadar testosteron dan meningkatkan keinginan seksual.

.

11. Bayam

.

.

Bayam mengandungi zat nitrate yang akan bertukar menjadi “nitric oxide” di dalam badan.

.

Ia membantu melancarkan pengedaran darah yang amat diperlukan untuk menguatkan dinding zakar.

.

12. Ginseng

.

.

Ginseng merupakan salah satu herba tradisional yang sering diamalkan untuk meningkatkan tahap seksual lelaki.

.

Ia mampu meningkatkan peredaran darah supaya lebih baik.

.

.

13. Kacang Badam

.

.

Kacang badam dapat meningkatkan tahap kesuburan lelaki.

.

Kandungan asid lemak yang terkandung dalam badam ini membantu proses pengeluaran hormon lelaki sekaligus membekalkan sperma yang berkualiti.

.

Kacang badam kaya dengan protein, serat, kalsium, magnesium, besi, vitamin E dan antioksida.

.

14. Ikan

.

.

Ikan mengandungi kandungan nutrisi yang tinggi seperti protein, iodin, vitamin dan mineral.

.

Disyorkan mengamalkan ikan salmon untuk kesihatan batin.

.

15. Tiram

.

Tiram kaya dengan zink, yang mana boleh membantu meningkatkan kesihatan sperma.

.

Selain itu, ianya bagus untuk diamalkan untuk meningkatkan syahwat.

.

.

16. Ambil Supplement Seperti Magnesium, Selenium, Zink

.

.

Supplement yang mengandungi magnesium, selenium dan zink baik untuk diamalkan oleh kaum lelaki.

.

Magnesium – mampu meningkatkan pengaliran dan peredaran darah.

.

Selenium – meningkatkan kualiti dan pengeluaran sperma.

.

Zink – membolehkan pengeluaran sperma dan ejakulasi yang lebih sihat.

.

.

Kesimpulan

.

.

Sebenarnya, banyak tips yang diberikan diatas hanya boleh meningkatkan kesihatan batin, secara menyeluruh.

.

Tidak fokus pada perubahan kepada saiz zakar sahaja.

.

Saiz zakar sebenarnya ditentukan oleh faktor umur, tekanan, pemakanan dan juga hormon.

.

Agak sukar sebenarnya untuk tambah saiz zakar, melainkan dengan pembedahan.

.

Anda disarankan untuk mengamalkan gaya hidup yang sihat dan mengamalkan pemakanan yang seimbang.

.

.

Untuk membantu anda mendapatkan zakar yang sihat, anda boleh cuba ubat kuat lelaki seperti MEN’S FORMULA BIOTROPICS.

.

Ia adalah makanan tambahan yang terjamin halal, lulus KKM serta dihasilkan daripada herba-herba semulajadi.

.

Khasiat MEN’S FORMULA BIOTROPICS membantu anda yang mengalami situasi-situasi berikut:

.

  • Sentiasa sibuk dengan kerja
  • Sering rasa lesu dan keletihan
  • Kurang berselera bila pandang isteri
  • Baru masuk 2 minit dah sampai garis penamat!

.

MEN’S FORMULA BIOTROPICS merupakan anak syarikat kepada Khazanah Nasional Berhad.

.

Produk yang dihasilkan telah diberikan kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), mendapat pengiktirafan halal oleh JAKIM, disahkan selamat & berkesan oleh USFDA serta disyorkan oleh doktor pakar sendiri.

.

.

Diformulasikan dengan teknologi Physta® Tongkat Ali dan 6 herba lain, ia dapat mengembalikan kesihatan seksual dan tenaga harian anda.

  • Tongkat ali (meningkatkan stamina)
  • Devil’s thorn (melancarkan darah dalam batang zakar)
  • Horny goat (meningkatkan tahap libido)
  • Maca root (menambahkan kuantiti air mani)
  • Cordyceps (membantu meningkatkan stamina)
  • Ginseng (mencergaskan dan menyegarkan badan)

.

Untuk maklumat lanjut tentang MEN’S FORMULA BIOTROPICS, klik link di bawah dengan segera:

.