“Abang, janganlah malu. Ayang tahu abang tengah cari cara nak besarkan ‘tu’ kan?”

.

Bisik Bini dengan lemah lembut. Tak tahu nak malu ke nak rasa macam mana.

.

Barangkali, Si Dia pun mahu membantu anda yang tengah buntu dengan kerisauan sekarang ini.

.

Sebenarnya bukan anda sorang je, ramai lagi lelaki yang rasa tidak puas hati dengan saiz zakar mereka.

.

saiz zakar untuk pembeseran
.

Kebanyakkan dari mereka, rasa rendah diri dan tak yakin bila bersama dengan isteri.

.

Nak tahu cara besarkan zakar? Artikel ini dapat menjawab semua persoalan anda.

.

Teruskan baca sampai habis,

.

Psst: Scroll sampai habis, ada surprise menanti untuk anda dibawah.

.
.

Kenapa Perlu Nak Besarkan Zakar?

.

1. Beri Kepuasan Kepada Isteri

.

isteri mahu suami belajar cara besarkan zakar

.

Ada sesetengah wanita atau isteri menganggap saiz zakar lelaki memainkan peranan penting.

.

Saiz yang besar dapat memberi kenikmatan yang tak terhingga katanya.

.

Hal ini kerana mereka percaya zakar yang besar dapat menusuk hingga ke titik nikmat wanita sehingga mencapai klimaks.

.

Walaupun ada yang mengatakan bahawa saiz tidak penting, namun lelaki mana yang rasa tidak yakin bersama isteri apabila saiz kemetot sahaja

.

Jika anda di situasi ini, anda pasti nak membesarkan zakar anda, kan?

.

.

2. Meningkatkan Keyakinan Diri

.

.

Apabila anda mempunyai zakar yang besar, ia secara tidak langsung dapat meningkatkan keyakinan diri ketika di ranjang.

.

giphy Mens Formula Ismail tambi

.

Anda akan dapat beraksi dengan lebih gagah dan penuh intensiti yang membuatkan isteri semakin sayang.

.

Anda menjadi dambaan isteri.

.

.

3. Boleh Mendayung Lama

.

.

Aksi bersama yang asyik dan penuh kasih sayang mempunyai kaitan dengan kebolehan anda mendayung lama.

.

Sudah tentu ianya dapat dicapai dengan zakar panjang.

.

.

Berikut Adalah 5 Cara Besarkan Zakar Tanpa Ubat Dan Peralatan

.

1. Urut Zakar

.

kote besar

.

Urutan zakar adalah kaedah yang sering diamalkan untuk membesarkan zakar. Ia dikenali dengan nama urutan “jelq”.

.

Ada yang menggelar ia cara besarkan dengan tangan kerana anda hanya menggunakan jari tangan anda untuk mengurut zakar.

.

Sifirnya mudah; lagi banyak aliran darah ke zakar, semakin besar dan panjang zakar itu.

.

Anda boleh belajar ketahui kesan mengurut zakar yang betul, boleh klik di sini. 

.

Keberkesanannya tak dapat dipastikan sama ada betul atau tidak.

.

2. Senaman Batin

lelaki cara besarkan zakar dengan tangan

.

Senaman ini dapat membantu meningkatkan stamina agar anda boleh beraksi lama di atas katil.

.

Ia juga membantu mengelakkan masalah pancut awal.

.

Terdapat satu senaman mudah yang anda boleh buat hari ini.

.

Cara melakukan senaman:

  • Anda perlu duduk keadaan bersila
  • Tegakkan bahu, tarik nafas dalam-dalam sambil pegang batang zakar kuat-kuat. Pastikan darah tertumpu ke kepala zakar.
  • Asah atau gosok kepala zakar menggunakan bahagian tengah tapak kaki. Ini dapat mengurangkan ngilu yang menyebabkan pancut awal.
  • Ulang langkah 1-3 sebanyak 3 kali.

.

Memang banyak lagi senaman batin yang boleh anda amalkan.

.

Antaranya, senaman kemut, senaman batin, & senaman harimau.

.

**Boleh baca di sini nanti: Koleksi Senaman Batin Seks yang boleh anda amalkan.

.

.

3. Aktif Bersukan


.

bersenam

.

Aktiviti fizikal seperti berjoging, mengangkat berat atau bersukan bukan sahaja baik untuk kesihatan, malah untuk kesihatan batin juga.

.

Kerap bersenam, dapat membantu pengaliran darah yang lancar ke seluruh badan.

.

Ramai yang percaya ia dapat membantu memanjangkan saiz zakar.

.

.

4. Cukur Bulu Ari-Ari

.

.

Jangan malas untuk membersihkan dan mencukur bulu ari-ari anda.

.

Apabila anda kerap cukur bulu ari-ari, ia boleh membuatkan zakar anda kelihatan seolah-olah lebih besar dari biasa.

.

.

5. Rendam Dengan Air Panas

.

.

Ini merupakan di antara cara besarkan zakar yang perlu anda cuba.

.

Caranya mudah sahaja; merendamkan kain ke dalam air panas.

.

Kemudian balut kain tersebut menutupi zakar.

.

Ianya dilakukan sebagai warm up sebelum buat urutan jelq.

.

.

11 Cara Memanjangkan Zakar Tradisional

.

.

6. Amalkan Tongkat Ali

.

tongkat ali

.

Tongkat Ali telah terbukti secara klinikal dapat membantu meningkatkan kesihatan lelaki.

.

Pengambilan tongkat Ali terbukti mampu meningkatkan kadar testosteron.

.

Satu kajian terhadap 76 lelaki berusia yang mengalami testosteron rendah mendapati 90% daripada lelaki berusia itu yang mengambil 200 mg ekstrak tongkat Ali setiap hari mendapati tahap testosteron mereka kembali ke tahap normal.

.

.

7. Mengamalkan Sayur-Sayuran Dan Buah-Buahan

.

Anda digalakkan untuk mengamalkan pengambilan brokoli, epal hijau. oren, strawberry, delima dan kiwi.

.

.

8. Pisang

.

pisang

.

Pisang sangat bagus bagi meningkatkan kesihatan dalaman dinding zakar.

.

Ini kerana ia mampu meningkatkan pengedaran darah.

.

Selain itu, ia mampu memberikan anda tenaga dan meningkatkan pengeluaran hormon kelelakian anda.

.

9. Makan Oat

.

.

Makanan berserat seperti oat juga sangat baik untuk pengaliran darah kesihatan.

.

Selain ianya mampu memberikan saiz zakar yang anda idamkan, ia juga baik untuk kesihatan jantung.

.

.

10. Bawang Merah

.

.

Bawang merah kaya dengan vitamin B, C, sulfur, zat besi, potassium dan kalsium.

.

Ia mampu meningkatkan kadar testosteron dan meningkatkan keinginan seksual.

.

11. Bayam

.

.

Bayam mengandungi zat nitrate yang akan bertukar menjadi “nitric oxide” di dalam badan.

.

Ia membantu melancarkan pengedaran darah yang amat diperlukan untuk menguatkan dinding zakar.

.

12. Ginseng

.

.

Ginseng merupakan salah satu herba tradisional yang sering diamalkan untuk meningkatkan tahap seksual lelaki.

.

Ia mampu meningkatkan peredaran darah supaya lebih baik.

.

.

13. Kacang Badam

.

.

Kacang badam dapat meningkatkan tahap kesuburan lelaki.

.

Kandungan asid lemak yang terkandung dalam badam ini membantu proses pengeluaran hormon lelaki sekaligus membekalkan sperma yang berkualiti.

.

Kacang badam kaya dengan protein, serat, kalsium, magnesium, besi, vitamin E dan antioksida.

.

14. Ikan

.

.

Ikan mengandungi kandungan nutrisi yang tinggi seperti protein, iodin, vitamin dan mineral.

.

Disyorkan mengamalkan ikan salmon untuk kesihatan batin.

.

15. Tiram

.

tiram besarkan zakar

Tiram kaya dengan zink, yang mana boleh membantu meningkatkan kesihatan sperma.

.

Selain itu, ianya bagus untuk diamalkan untuk meningkatkan syahwat.

.

.

16. Ambil Supplement Seperti Magnesium, Selenium, Zink

.

ubat besarkan zakar

.

Supplement yang mengandungi magnesium, selenium dan zink baik untuk diamalkan oleh kaum lelaki.

.

Magnesium – mampu meningkatkan pengaliran dan peredaran darah.

.

Selenium – meningkatkan kualiti dan pengeluaran sperma.

.

Zink – membolehkan pengeluaran sperma dan ejakulasi yang lebih sihat.

.

.

Kesimpulan

.

teknik tahan lama untuk sex

.

Sebenarnya, banyak tips yang diberikan diatas hanya boleh meningkatkan kesihatan batin, secara menyeluruh.

.

Tidak fokus pada perubahan kepada saiz zakar sahaja.

.

Saiz zakar sebenarnya ditentukan oleh faktor umur, tekanan, pemakanan dan juga hormon.

.

Agak sukar sebenarnya untuk tambah saiz zakar, melainkan dengan pembedahan.

.

Anda disarankan untuk mengamalkan gaya hidup yang sihat dan mengamalkan pemakanan yang seimbang.

.

pemakanan sihat untuk zakar mantap

.

Untuk membantu anda mendapatkan zakar yang sihat, anda boleh cuba ubat kuat lelaki seperti MEN’S FORMULA BIOTROPICS.

.

Ia adalah makanan tambahan yang terjamin halal, lulus KKM serta dihasilkan daripada herba-herba semulajadi.

.

Khasiat MEN’S FORMULA BIOTROPICS membantu anda yang mengalami situasi-situasi berikut:

.

  • Sentiasa sibuk dengan kerja
  • Sering rasa lesu dan keletihan
  • Kurang berselera bila pandang isteri
  • Baru masuk 2 minit dah sampai garis penamat!

.

MEN’S FORMULA BIOTROPICS merupakan anak syarikat kepada Khazanah Nasional Berhad.

.

Produk yang dihasilkan telah diberikan kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), mendapat pengiktirafan halal oleh JAKIM, disahkan selamat & berkesan oleh USFDA serta disyorkan oleh doktor pakar sendiri.

.

Men's Formula Biotropics Ismail Tambi latest production

.

Diformulasikan dengan teknologi Physta® Tongkat Ali dan 6 herba lain, ia dapat mengembalikan kesihatan seksual dan tenaga harian anda.

  • Tongkat ali (meningkatkan stamina)
  • Devil’s thorn (melancarkan darah dalam batang zakar)
  • Horny goat (meningkatkan tahap libido)
  • Maca root (menambahkan kuantiti air mani)
  • Cordyceps (membantu meningkatkan stamina)
  • Ginseng (mencergaskan dan menyegarkan badan)

.

Untuk maklumat lanjut tentang MEN’S FORMULA BIOTROPICS, klik link di bawah dengan segera:

.